itsm
Szukaj
Znalezione wyniki: 9
Apollo 13 « itsm
(Kliknięcia: 272;Dodana witryna: May 22, 2014, itsm)
Apollo 13 - an ITSM case experience
apollo 13 gamingworks bv sumulacja apollo 13 itsmf itsmf ctpartners
IT Management Group - profesjonalne doradztwo IT « itsm
(Kliknięcia: 208;Dodana witryna: Jun 23, 2015, itsm)
IT Management Group - profesjonalne doradztwo IT w zakresie biblioteki najlepszych praktyk ITIL, metodyki zarządzania projektami PRINCE2 oraz technik budowy i utrzymania infrastruktury IT.
itil prince2 doradztwo it infrastruktura monitorowanie usług itsm service desk helpdesk
ZETO Bydgoszcz SA - Centrum Danych, Systemy ERP, Programy dla administracji, outsourcing IT, e-P « itsm
(Kliknięcia: 197;Dodana witryna: Sep 23, 2013, itsm)
Centrum Danych, Zintegrowane rozwiązania klasy ERP dla przedsiębiorstw, Nowoczesne aplikacje dla administracji, Profesjonalne systemy dla firm ubezpieczeniowych, Outsourcing IT, serwerownia, usługi inżynierskie, kolokacja,hosting,cloud,chmura obliczen
zeto bydgoszcz kujawsko pomorskie itil itsm zarządzanie usługami it
Helpdesk, Servicedesk, ITIL - MWT Solutions - Start « itsm
(Kliknięcia: 187;Dodana witryna: Jan 16, 2014, itsm)
MWT Solutions - rozwiązania helpdesk, servicedesk i zarządzania infrastrukturą IT marki ManageEngine i Service-now. Ponad 150 wdrożeń w Polsce.
helpdesk servicedesk manageengine opmanager opmanager itil service now itsm
Nilex Helpdesk, Servicedesk, ITIL « itsm
(Kliknięcia: 179;Dodana witryna: Jun 12, 2015, itsm)
Help Desk lub Service Desk to grupy wsparcia klientów biznesowych. Nilex dostarcza wysokiej jakości oprogramowania ITSM, ułatwiającego pracę z klientami
helpdesk servicedesk itil nilex
Home « itsm
(Kliknięcia: 166;Dodana witryna: Jun 6, 2015, itsm)
Predica Home Page
net azure consulting datacenter identities identity itsm microsoft
Lefek. pl - let's do better IT « itsm
(Kliknięcia: 140;Dodana witryna: Jun 18, 2015, itsm)
Marek Lefek
itil itsm
Ocena dojrzałości procesów ITSM « itsm
(Kliknięcia: 90;Dodana witryna: Dec 7, 2013, itsm)
Ocena dojrzałości procesów ITSM